Loading...
  • Heeft u de bestelling voor 12:00 uur geplaatst?Dan moeten wij het juiste adres voor 12:00 uur ontvangen anders wordt het pakket naar het verkeerde adres opgestuurd. Is de bestelling na 12:00 uur geplaatst? Dan moeten wij het jusite adres voor 12:00 uur de volgende dag ontvangen om te voorkomen dat het pakket naar de verkeerde adres opgestuurd wordt. Het doorgeven van het juiste adres kan via onze contactformulier of email (info@antilliaanse-toko.nl) Komt u erachter dat de bestelling al opgestuurd is naar het verkeerde adres? Dan moeten wij wachten tot dat het pakket retour komt bij ons magazijn. Zodra het binnen is bij ons zullen wij het opnieuw sturen naar u (de klant). Let OP: Het opnieuw sturen van een pakket door een fout van klant wordt in rekening gebracht bij de klant.
    Read more

  • Heeft u de bestelling voor 12:00 uur geplaatst?Dan moeten wij het juiste adres voor 12:00 uur ontvangen anders wordt het pakket naar het verkeerde adres opgestuurd. Is de bestelling na 12:00 uur geplaatst? Dan moeten wij het juiste adres voor 12:00 uur de volgende dag ontvangen om te voorkomen dat het pakket naar het verkeerde adres opgestuurd wordt. Het doorgeven van het juiste adres moet zo snel mogelijk gedaan worden via Telefoon, email en contact formulier.Om zeker ervan te zijn het adres  zo snel mogelijk aangepast wordt adviseren wij u om via alle kanalen contact met ons op te nemen zodat u zekere weet dat deze informatie door ons is ontvangen en is aangepast.  Komt u erachter dat de bestelling al opgestuurd is naar het verkeerde adres? Dan moeten wij wachten tot dat het pakket retour komt bij ons magazijn. Zodra het binnen is bij ons zullen wij het opnieuw sturen naar u (de klant). Let OP: Het opnieuw sturen van een pakket door een fout van klant is in rekening van de klant.
    Read more

  • Als eerste moet u rekening houden met onze leveringstijden. Hiervoor verwijzen wij u naar onze "verzending" pagina.  U kunt meer informatie vinden over de levering van uw bestelling via uw track & trace link. Heb je geen track & trace ontvangen? Dan kunt u meer hierover lezen in de "Ik heb geen track & trace ontvangen" artikel. Staat er dat het pakket wel geleverd is maar u heeft niks ontvangen? Dan moet u contact met ons nemen om een onderzoek te starten bij de betreffende vervoerder. U kunt contact met ons nemen via onze contactformulier of email (info@antilliaanse-toko.nl) Staat er dat het pakket opgehaald moet worden bij een ophaalpunt? dan heeft u 7 dagen om het pakket op te halen bij het bijstaande adres. Als het pakket niet opgehaald wordt binnnen 7 dagen dan wordt deze teruggestuurd naar ons magazijn.  Let OP: Het opnieuw sturen van een pakket dat niet opgehaald is binnen 7 dagen wordt in rekening gebracht bij de klant.
    Read more

  • Land - Vervoerder Voor 12:00 uur besteld  Na 12:00 uur besteld Nederland - PostNL 2 - 4 werkdagen 3 - 5 werkdagen Nederland - DHL 1 - 3 werkdagen 2 - 4 werkdagen Belgie 2 - 4 werkdagen 3 - 5 werkdagen Duitsland 1 - 4 werkdagen 3 - 5 werkdagen Luxemburg 1 - 4 werkdagen 3 - 5 werkdagen Engeland 3 - 6 werkdagen 4 - 7 werkdagen
    Read more

  • Over het algemeen duurt het 1 a 3 WERKdagen om de bestelling te leveren. Land - Vervoerder Voor 12:00 uur besteld  Na 12:00 uur besteld Nederland - PostNL 2 - 4 werkdagen 3 - 5 werkdagen Nederland - DHL 1 - 3 werkdagen 2 - 4 werkdagen Belgie 2 - 4 werkdagen 3 - 5 werkdagen Duitsland 1 - 4 werkdagen 3 - 5 werkdagen Luxemburg 1 - 4 werkdagen 3 - 5 werkdagen Engeland 3 - 6 werkdagen 4 - 7 werkdagen
    Read more

  • Na het ontvangen van uw bestelling zullen wij (Antilliaanse Toko) het uiterste doen om uw pakket zorgvuldig in te pakken en te leveren bij u als klant. Het pakket wordt geleverd bij het door u aangegeven bezorgadres. Het pakket wordt vanuit Zwolle aan het door u gekozen transporteur overgedragen. De dag en tijdstip van bezorging is echter afhankelijk van de schema van de tranporteur. Wij als antilliaanse toko kunnen niet verantwoordelijk gesteld of beklacht worden voor het niet leveren op het door verwachte tijdstip van levering zoland deze binnen onze leveringtijd is. Het risico van beschadiging en/of vermissing ligt tijdens het transporteren bij Antilliaanse Toko. Antilliaanse Toko hanteert over het algemeen een leveringstijd van 1 a 3 werkdagen na het goed ontvangen van uw bestelling. Land - Vervoerder Voor 12:00 uur besteld  Na 12:00 uur besteld Nederland - PostNL 2 - 4 werkdagen 3 - 5 werkdagen Nederland - DHL 1 - 3 werkdagen 2 - 4 werkdagen Belgie 2 - 4 werkdagen 3 - 5 werkdagen Duitsland 1 - 4 werkdagen 3 - 5 werkdagen Luxemburg 1 - 4 werkdagen 3 - 5 werkdagen Engeland 3 - 6 werkdagen 4 - 7 werkdagen
    Read more

  • Na het ontvangen van uw bestelling zullen wij (Antilliaanse Toko) het uiterste doen om uw pakket zorgvuldig in te pakken en te leveren bij u als klant. Het pakket wordt geleverd bij het door u aangegeven bezorgadres. Het pakket wordt vanuit Zwolle aan het door u gekozen transporteur overgedragen. De dag en tijdstip van bezorging is echter afhankelijk van de schema van de tranporteur. Wij als antilliaanse toko kunnen niet verantwoordelijk gesteld of beklacht worden voor het niet leveren op het door verwachte tijdstip van levering zoland deze binnen onze leveringtijd is. Het risico van beschadiging en/of vermissing ligt tijdens het transporteren bij Antilliaanse Toko. Antilliaanse Toko hanteert over het algemeen een leveringstijd van 1 a 3 werkdagen na het goed ontvangen van uw bestelling. Land - Vervoerder Voor 12:00 uur besteld  Na 12:00 uur besteld Nederland - PostNL 2 - 4 werkdagen 3 - 5 werkdagen Nederland - DHL 1 - 3 werkdagen 2 - 4 werkdagen Belgie 2 - 4 werkdagen 3 - 5 werkdagen Duitsland 1 - 4 werkdagen 3 - 5 werkdagen Luxemburg 1 - 4 werkdagen 3 - 5 werkdagen Engeland 3 - 6 werkdagen 4 - 7 werkdagen
    Read more

  • Wij staan altijd open om met andere organisaties, bedrijven te werken.Als u reclame wilt maken voor Antilliaanse Toko bieden wij een affiliate marketing programma. De commissie is per bestelling en wij betalen 5% van het bestelde bedrag aan commissie. Als u vragen heeft of hiervoor wilt aanmelden stuur ons een e-mail naar : marketing@antilliaanse-toko.nl Wilt u in een andere vorm van samenwerking met ons stuur ons dan een e-mail naar: info@antilliaanse-toko.nl  
    Read more

  • Helaas kunnen wij een leveringsmoment na 18:00 niet garanderen. Wij zijn afhankelijk van derden om onze bestellingen te leveren. Levering zal daarom plaats vinden volgens de planning van de vervoerder. (meestal voor 18:00)   Als je het pakket op een eigen gewenste moment wenst te ontvangen/ophalen, dan kunt u het beste uw pakket bij een afhaalpunt laten bezorgen.   
    Read more

  • Soms kan het zijn dat u na een bestelling geen bevestiging ontvangt. Meestel is om een van de volgende reden: 1. E-mail is verkeerd ingevuld. 2. Onze e-mail is naar spam gegaan. Als je na het plaatsen van de bestelling een scherm heb gekregen met een ordernummer/bestelnummer dan kunt u ervanuit gaan dat deze bestelling naar behoren geleverd zal worden. Als je na 4 WERKdagen nog geen bestelling heb ontvangen dan raden wij u aan om contact met ons op te nemen.  
    Read more

  • Antilliaanse Toko is een online winkel (webwinkel). Ondanks dat wij een adres hebben is het alleen voor onze bedrijfsregistratie bij KvK. Wij hebben helaas geen fysieke winkel, een bezoek bij ons is daarom helaas NIET mogelijk.  
    Read more

  • Heeft u de bestelling voor 12:00 uur geplaatst?Dan moeten wij het juiste adres voor 12:00 uur ontvangen anders wordt het pakket naar het verkeerde adres opgestuurd. Is de bestelling na 12:00 uur geplaatst? Dan moeten wij het jusite adres voor 12:00 uur de volgende dag ontvangen om te voorkomen dat het pakket naar de verkeerde adres opgestuurd wordt. Het doorgeven van het juiste adres kan via onze contactformulier of email (info@antilliaanse-toko.nl) Komt u erachter dat de bestelling al opgestuurd is naar het verkeerde adres? Dan moeten wij wachten tot dat het pakket retour komt bij ons magazijn. Zodra het binnen is bij ons zullen wij het opnieuw sturen naar u (de klant). Let OP: Het opnieuw sturen van een pakket door een fout van klant wordt in rekening gebracht bij de klant.
    Read more

  • Als eerste moet u rekening houden met onze leveringstijden. Hiervoor verwijzen wij u naar onze "verzending" pagina.  U kunt meer informatie vinden over de levering van uw bestelling via uw track & trace link. Heb je geen track & trace ontvangen? Dan kunt u meer hierover lezen in de "Ik heb geen track & trace ontvangen" artikel. Staat er dat het pakket wel geleverd is maar u heeft niks ontvangen? Dan moet u contact met ons nemen om een onderzoek te starten bij de betreffende vervoerder. U kunt contact met ons nemen via onze contactformulier of email (info@antilliaanse-toko.nl) Staat er dat het pakket opgehaald moet worden bij een ophaalpunt? dan heeft u 7 dagen om het pakket op te halen bij het bijstaande adres. Als het pakket niet opgehaald wordt binnnen 7 dagen dan wordt deze teruggestuurd naar ons magazijn.  Let OP: Het opnieuw sturen van een pakket dat niet opgehaald is binnen 7 dagen wordt in rekening gebracht bij de klant.
    Read more

  • Antilliaanse Toko is een online winkel (webwinkel). Dit betekent dat wij uitsluitend online verkopen en hebben geen fysieke winkel. Alle bestellingen worden vanuit onze eigen magazijn opgestuurd naar de klant. Naast het opsturen van bestelling bieden wij ook de mogelijkheid om uw pakket bij ons op te halen in Zwolle. Let OP: Ophalen is alleen mogelijk op afspraak.  
    Read more

  • Het kan zijn dat een product uitverkocht is.Wij doen ons best om alle producten binnen 4 weken weer in het assortiment te nemen. Wil je als eerst op de hoogte gesteld worden wanneer het product weer op voorraad is.  Dan kunt u op het productpagina aanmelden om op de hoogte gesteld te worden. Voer je email adres in en klik op "aanmelden". 
    Read more

  • Antilliaanse Toko is een online winkel (webwinkel). Ondanks dat wij een adres hebben is het alleen voor onze bedrijfsregistratie bij KvK. Wij hebben helaas geen fysieke winkel, een bezoek bij ons is daarom helaas NIET mogelijk.  
    Read more

  • Het plaatsen van een bestelling kan gewoon via oze website. De website is een webwinkel die je de mogelijkheid aanbiedt om makkelijk een bestelling te plaatsen. U kunt via de verschillende categorieen in de menubalk door de website bladeren. Vervolgens kunt u de producten die u wenst te bestellen toevoegen aan uw winkelwagen door op de "in winkelwagen" knop te klikken. Zodra u all uw gewenste productuen in de winkelwagen heeft kunt u door op de winkewagen icon te klikken naar afrekenen. Op deze pagina moet u, uw gegevens invoeren, een verzendmethode en een betaalmethode kiezen en als laatst op "plaats bestelling" knop klikken. U wordt vervolgens door gestuurd naar de betaalpagina om de betaling uit te voeren. Hier moet u, uw betaalgegevens invullen en deze accorderen.  Bedankt voor uw bestelling, wij gaan nu ons best doen om het pakket zo snel mogelijk bij u te leveren.
    Read more

  • In principe hebben wij geen limiet over de grote van de bestelling. Alleen als u heel veel drinken wilt bestellen kunnen wij extra verzendkosten in rekening brengen. Als u deze niet wens te betalen kunnen wij een aantal van de drinken uit uw bestelling halen en de rest naar u opsturen. Met PostNL kan er maximal 23kg opgestuurd worden Met DHL kan er maximal 30kg opgestuurd worden. 
    Read more

  • Ja dat kan. Is uw bestelling op een WERKdag voor 12:00 uur geplaatst? dan ontvangt u op die zelfde dag rond 21:oo uur een email met de track & trace van de vervoerder. Is de bestelling op een WERKdag na 12:00 uur geplaatst? dan onvangt u de volgende WERKdag rond 21:00 uur een email met de track & trace van de vervoerder. Plaatst u een bestelling in het weekend of op een vrijedag, dan ontvangt u de track & trace op de eerst volgende WERKdag rond 21:00 uur.
    Read more

  • Ja dat kan.  Op dit moment versturen wij naar de volgende landen: BelgieDuitslandLuxemburgVerenigde koninkrijk (Engeland) Wilt u naar een andere land opsturen? Neem dan contact met ons via onze contactformulier of email (info@antilliaanse-toko.nl)
    Read more

  • Over het algemeen duurt het 1 a 3 WERKdagen om een bestelling te leveren. Voor een uitgebreide uitleg over onze leveringtijden kunt u de "verzending" pagina raadplegen.  Pakketten naar het buitenland hebben een leveringstijd van 2 a 5 WERKdagen.
    Read more

  • Om het pakket bij ons op te halen in Zwolle moet u bij het afrekenen voor "Ophalen in Zwolle" als verzendmethode kiezen. Zodra uw pakket klaar ligt om opgehaald te worden zullen wij een email sturen om deze op te halen. Let OP: Ophalen is alleen op afspraak mogelijk. 
    Read more

  • Heeft u de bestelling voor 12:00 uur geplaatst?Dan moeten wij het juiste adres voor 12:00 uur ontvangen anders wordt het pakket naar het verkeerde adres opgestuurd. Is de bestelling na 12:00 uur geplaatst? Dan moeten wij het jusite adres voor 12:00 uur de volgende dag ontvangen om te voorkomen dat het pakket naar de verkeerde adres opgestuurd wordt. Het doorgeven van het juiste adres kan via onze contactformulier of email (info@antilliaanse-toko.nl) Komt u erachter dat de bestelling al opgestuurd is naar het verkeerde adres? Dan moeten wij wachten tot dat het pakket retour komt bij ons magazijn. Zodra het binnen is bij ons zullen wij het opnieuw sturen naar u (de klant). Let OP: Het opnieuw sturen van een pakket door een fout van klant wordt in rekening gebracht bij de klant.
    Read more

  • Het kan zijn dat een product uitverkocht is.Wij doen ons best om alle producten binnen 4 weken weer in het assortiment te nemen. Wil je als eerst op de hoogte gesteld worden wanneer het product weer op voorraad is.  Dan kunt u op het productpagina aanmelden om op de hoogte gesteld te worden. Voer je email adres in en klik op "aanmelden". 
    Read more

  • Helaas kunnen wij een leveringsmoment na 18:00 niet garanderen. Wij zijn afhankelijk van derden om onze bestellingen te leveren. Levering zal daarom plaats vinden volgens de planning van de vervoerder. (meestal voor 18:00)   Als je het pakket op een eigen gewenste moment wenst te ontvangen/ophalen, dan kunt u het beste uw pakket bij een afhaalpunt laten bezorgen.   
    Read more

  • Soms kan het zijn dat u na een bestelling geen bevestiging ontvangt. Meestel is om een van de volgende reden: 1. E-mail is verkeerd ingevuld. 2. Onze e-mail is naar spam gegaan. Als je na het plaatsen van de bestelling een scherm heb gekregen met een ordernummer/bestelnummer dan kunt u ervanuit gaan dat deze bestelling naar behoren geleverd zal worden. Als je na 4 WERKdagen nog geen bestelling heb ontvangen dan raden wij u aan om contact met ons op te nemen.  
    Read more

  • Antilliaanse Toko is een online winkel (webwinkel). Ondanks dat wij een adres hebben is het alleen voor onze bedrijfsregistratie bij KvK. Wij hebben helaas geen fysieke winkel, een bezoek bij ons is daarom helaas NIET mogelijk.  
    Read more

  • Heeft u de bestelling voor 12:00 uur geplaatst?Dan moeten wij het juiste adres voor 12:00 uur ontvangen anders wordt het pakket naar het verkeerde adres opgestuurd. Is de bestelling na 12:00 uur geplaatst? Dan moeten wij het juiste adres voor 12:00 uur de volgende dag ontvangen om te voorkomen dat het pakket naar het verkeerde adres opgestuurd wordt. Het doorgeven van het juiste adres moet zo snel mogelijk gedaan worden via Telefoon, email en contact formulier.Om zeker ervan te zijn het adres  zo snel mogelijk aangepast wordt adviseren wij u om via alle kanalen contact met ons op te nemen zodat u zekere weet dat deze informatie door ons is ontvangen en is aangepast.  Komt u erachter dat de bestelling al opgestuurd is naar het verkeerde adres? Dan moeten wij wachten tot dat het pakket retour komt bij ons magazijn. Zodra het binnen is bij ons zullen wij het opnieuw sturen naar u (de klant). Let OP: Het opnieuw sturen van een pakket door een fout van klant is in rekening van de klant.
    Read more

  • Als eerste moet u rekening houden met onze leveringstijden. Hiervoor verwijzen wij u naar onze "verzending" pagina.  U kunt meer informatie vinden over de levering van uw bestelling via uw track & trace link. Heb je geen track & trace ontvangen? Dan kunt u meer hierover lezen in de "Ik heb geen track & trace ontvangen" artikel. Staat er dat het pakket wel geleverd is maar u heeft niks ontvangen? Dan moet u contact met ons nemen om een onderzoek te starten bij de betreffende vervoerder. U kunt contact met ons nemen via onze contactformulier of email (info@antilliaanse-toko.nl) Staat er dat het pakket opgehaald moet worden bij een ophaalpunt? dan heeft u 7 dagen om het pakket op te halen bij het bijstaande adres. Als het pakket niet opgehaald wordt binnnen 7 dagen dan wordt deze teruggestuurd naar ons magazijn.  Let OP: Het opnieuw sturen van een pakket dat niet opgehaald is binnen 7 dagen wordt in rekening gebracht bij de klant.
    Read more

  • Na het ontvangen van uw bestelling zullen wij (Antilliaanse Toko) het uiterste doen om uw pakket zorgvuldig in te pakken en te leveren bij u als klant. Het pakket wordt geleverd bij het door u aangegeven bezorgadres. Het pakket wordt vanuit Zwolle aan het door u gekozen transporteur overgedragen. De dag en tijdstip van bezorging is echter afhankelijk van de schema van de tranporteur. Wij als antilliaanse toko kunnen niet verantwoordelijk gesteld of beklacht worden voor het niet leveren op het door verwachte tijdstip van levering zoland deze binnen onze leveringtijd is. Het risico van beschadiging en/of vermissing ligt tijdens het transporteren bij Antilliaanse Toko. Antilliaanse Toko hanteert over het algemeen een leveringstijd van 1 a 3 werkdagen na het goed ontvangen van uw bestelling. Land - Vervoerder Voor 12:00 uur besteld  Na 12:00 uur besteld Nederland - PostNL 2 - 4 werkdagen 3 - 5 werkdagen Nederland - DHL 1 - 3 werkdagen 2 - 4 werkdagen Belgie 2 - 4 werkdagen 3 - 5 werkdagen Duitsland 1 - 4 werkdagen 3 - 5 werkdagen Luxemburg 1 - 4 werkdagen 3 - 5 werkdagen Engeland 3 - 6 werkdagen 4 - 7 werkdagen
    Read more

  • Wij staan altijd open om met andere organisaties, bedrijven te werken.Als u reclame wilt maken voor Antilliaanse Toko bieden wij een affiliate marketing programma. De commissie is per bestelling en wij betalen 5% van het bestelde bedrag aan commissie. Als u vragen heeft of hiervoor wilt aanmelden stuur ons een e-mail naar : marketing@antilliaanse-toko.nl Wilt u in een andere vorm van samenwerking met ons stuur ons dan een e-mail naar: info@antilliaanse-toko.nl  
    Read more

  • Bij Antilliaanse Toko bijden wij een aantrekkelijk affilliate programma van 5%.Als u een bedrijf, facebook pagina, groep of een andere manier hebt via welke u reclame kan maken naar onze doelgroep dan hebben wij goed nieuws voor u. Via onze marketingprogramma kunnen wij assisteren met het monetizen van uw inspanning en energie. (Geld verdienen met uw groep, bedrijf of pagina) Onze programma werkt als volgt:1. Mensen die gebruik willen maken van onze programma kunnen zich aanmelden bij ons via marketing@antilliaanse-toko.nl . U ontvangt hierna een e-mail met uw unieke code om te gebruiken bij het maken van reclame. Deze code kunt u ook terugvinden in uw account. 2. De ontvangen code kunt u achter elke link van Antilliaanse Toko plaatsen zodat het systeem bij kan houden wanneer u verantwoordelijk bent voor de bestellingen die binnen zijn gekomen. VB: https://www.antilliaanse-toko.nl/?acc=31fefc0e570cb3860f2a6d4b38c6490d In uw account bieden wij ook de mogelijkheid aan om de unieke link voor jou te genereren als u niet weet hoe het moet. 3. De gegenereerde link kunt u op uw pagina, website of in uw groep zetten zodat uw bezoekers/volgers/klanten via deze link hun bestelling bij ons kunnen plaatsen. 4. Zodra een bestelling geplaatst en geleverd is bij de klant wordt uw account automatisch gecrediteerd. 5. Elke keer als u €50,- aan commissie hebt gehaald wordt deze naar uw gewenste account uitbetaald. (PayPal / Bankrekening)
    Read more

  • Wij staan altijd open om met andere organisaties, bedrijven te werken.Als u reclame wilt maken voor Antilliaanse Toko bieden wij een affiliate marketing programma. De commissie is per bestelling en wij betalen 5% van het bestelde bedrag aan commissie. Als u vragen heeft of hiervoor wilt aanmelden stuur ons een e-mail naar : marketing@antilliaanse-toko.nl Wilt u in een andere vorm van samenwerking met ons stuur ons dan een e-mail naar: info@antilliaanse-toko.nl  
    Read more

  • Bij Antilliaanse Toko bijden wij een aantrekkelijk affilliate programma van 5%.Als u een bedrijf, facebook pagina, groep of een andere manier hebt via welke u reclame kan maken naar onze doelgroep dan hebben wij goed nieuws voor u. Via onze marketingprogramma kunnen wij assisteren met het monetizen van uw inspanning en energie. (Geld verdienen met uw groep, bedrijf of pagina) Onze programma werkt als volgt:1. Mensen die gebruik willen maken van onze programma kunnen zich aanmelden bij ons via marketing@antilliaanse-toko.nl . U ontvangt hierna een e-mail met uw unieke code om te gebruiken bij het maken van reclame. Deze code kunt u ook terugvinden in uw account. 2. De ontvangen code kunt u achter elke link van Antilliaanse Toko plaatsen zodat het systeem bij kan houden wanneer u verantwoordelijk bent voor de bestellingen die binnen zijn gekomen. VB: https://www.antilliaanse-toko.nl/?acc=31fefc0e570cb3860f2a6d4b38c6490d In uw account bieden wij ook de mogelijkheid aan om de unieke link voor jou te genereren als u niet weet hoe het moet. 3. De gegenereerde link kunt u op uw pagina, website of in uw groep zetten zodat uw bezoekers/volgers/klanten via deze link hun bestelling bij ons kunnen plaatsen. 4. Zodra een bestelling geplaatst en geleverd is bij de klant wordt uw account automatisch gecrediteerd. 5. Elke keer als u €50,- aan commissie hebt gehaald wordt deze naar uw gewenste account uitbetaald. (PayPal / Bankrekening)
    Read more

Neem contact