Loading...
  • Heeft u de bestelling voor 12:00 uur geplaatst?
    Dan moeten wij het juiste adres voor 12:00 uur ontvangen anders wordt het pakket naar het verkeerde adres opgestuurd.

    Is de bestelling na 12:00 uur geplaatst? Dan moeten wij het jusite adres voor 12:00 uur de volgende dag ontvangen om te voorkomen dat het pakket naar de verkeerde adres opgestuurd wordt.

    Het doorgeven van het juiste adres kan via onze contactformulier of email (info@antilliaanse-toko.nl)

    Komt u erachter dat de bestelling al opgestuurd is naar het verkeerde adres? Dan moeten wij wachten tot dat het pakket retour komt bij ons magazijn. Zodra het binnen is bij ons zullen wij het opnieuw sturen naar u (de klant).

    Let OP: Het opnieuw sturen van een pakket door een fout van klant wordt in rekening gebracht bij de klant.


    Lees verder

  • Heeft u de bestelling voor 12:00 uur geplaatst?
    Dan moeten wij het juiste adres voor 12:00 uur ontvangen anders wordt het pakket naar het verkeerde adres opgestuurd.

    Is de bestelling na 12:00 uur geplaatst? Dan moeten wij het jusite adres voor 12:00 uur de volgende dag ontvangen om te voorkomen dat het pakket naar de verkeerde adres opgestuurd wordt.

    Het doorgeven van het juiste adres kan via onze contactformulier of email (info@antilliaanse-toko.nl)

    Komt u erachter dat de bestelling al opgestuurd is naar het verkeerde adres? Dan moeten wij wachten tot dat het pakket retour komt bij ons magazijn. Zodra het binnen is bij ons zullen wij het opnieuw sturen naar u (de klant).

    Let OP: Het opnieuw sturen van een pakket door een fout van klant wordt in rekening gebracht bij de klant.


    Lees verder

  • Als eerste moet u rekening houden met onze leveringstijden. Hiervoor verwijzen wij u naar onze "verzending" pagina. 

    U kunt meer informatie vinden over de levering van uw bestelling via uw track & trace link. Heb je geen track & trace ontvangen? Dan kunt u meer hierover lezen in de "Ik heb geen track & trace ontvangen" artikel.

    Staat er dat het pakket wel geleverd is maar u heeft niks ontvangen? Dan moet u contact met ons nemen om een onderzoek te starten bij de betreffende vervoerder. U kunt contact met ons nemen via onze contactformulier of email (info@antilliaanse-toko.nl)

    Staat er dat het pakket opgehaald moet worden bij een ophaalpunt? dan heeft u 7 dagen om het pakket op te halen bij het bijstaande adres. Als het pakket niet opgehaald wordt binnnen 7 dagen dan wordt deze teruggestuurd naar ons magazijn. 

    Let OP: Het opnieuw sturen van een pakket dat niet opgehaald is binnen 7 dagen wordt in rekening gebracht bij de klant.


    Lees verder

  • Land - Vervoerder Voor 12:00 uur besteld  Na 12:00 uur besteld
    Nederland - PostNL 2 - 4 werkdagen 3 - 5 werkdagen
    Nederland - DHL 1 - 3 werkdagen 2 - 4 werkdagen
    Belgie 2 - 4 werkdagen 3 - 5 werkdagen
    Duitsland 1 - 4 werkdagen 3 - 5 werkdagen
    Luxemburg 1 - 4 werkdagen 3 - 5 werkdagen
    Engeland 3 - 6 werkdagen 4 - 7 werkdagen

    Lees verder

  • Over het algemeen duurt het 1 a 3 WERKdagen om de bestelling te leveren.

    Land - Vervoerder Voor 12:00 uur besteld  Na 12:00 uur besteld
    Nederland - PostNL 2 - 4 werkdagen 3 - 5 werkdagen
    Nederland - DHL 1 - 3 werkdagen 2 - 4 werkdagen
    Belgie 2 - 4 werkdagen 3 - 5 werkdagen
    Duitsland 1 - 4 werkdagen 3 - 5 werkdagen
    Luxemburg 1 - 4 werkdagen 3 - 5 werkdagen
    Engeland 3 - 6 werkdagen 4 - 7 werkdagen

    Lees verder

  • Na het ontvangen van uw bestelling zullen wij (Antilliaanse Toko) het uiterste doen om uw pakket zorgvuldig in te pakken en te leveren bij u als klant.

    Het pakket wordt geleverd bij het door u aangegeven bezorgadres. Het pakket wordt vanuit Zwolle aan het door u gekozen transporteur overgedragen. De dag en tijdstip van bezorging is echter afhankelijk van de schema van de tranporteur. Wij als antilliaanse toko kunnen niet verantwoordelijk gesteld of beklacht worden voor het niet leveren op het door verwachte tijdstip van levering zoland deze binnen onze leveringtijd is.

    Het risico van beschadiging en/of vermissing ligt tijdens het transporteren bij Antilliaanse Toko.

    Antilliaanse Toko hanteert over het algemeen een leveringstijd van 1 a 3 werkdagen na het goed ontvangen van uw bestelling.

    Land - Vervoerder Voor 12:00 uur besteld  Na 12:00 uur besteld
    Nederland - PostNL 2 - 4 werkdagen 3 - 5 werkdagen
    Nederland - DHL 1 - 3 werkdagen 2 - 4 werkdagen
    Belgie 2 - 4 werkdagen 3 - 5 werkdagen
    Duitsland 1 - 4 werkdagen 3 - 5 werkdagen
    Luxemburg 1 - 4 werkdagen 3 - 5 werkdagen
    Engeland 3 - 6 werkdagen 4 - 7 werkdagen

    Lees verder

  • Na het ontvangen van uw bestelling zullen wij (Antilliaanse Toko) het uiterste doen om uw pakket zorgvuldig in te pakken en te leveren bij u als klant.

    Het pakket wordt geleverd bij het door u aangegeven bezorgadres. Het pakket wordt vanuit Zwolle aan het door u gekozen transporteur overgedragen. De dag en tijdstip van bezorging is echter afhankelijk van de schema van de tranporteur. Wij als antilliaanse toko kunnen niet verantwoordelijk gesteld of beklacht worden voor het niet leveren op het door verwachte tijdstip van levering zoland deze binnen onze leveringtijd is.

    Het risico van beschadiging en/of vermissing ligt tijdens het transporteren bij Antilliaanse Toko.

    Antilliaanse Toko hanteert over het algemeen een leveringstijd van 1 a 3 werkdagen na het goed ontvangen van uw bestelling.

    Land - Vervoerder Voor 12:00 uur besteld  Na 12:00 uur besteld
    Nederland - PostNL 2 - 4 werkdagen 3 - 5 werkdagen
    Nederland - DHL 1 - 3 werkdagen 2 - 4 werkdagen
    Belgie 2 - 4 werkdagen 3 - 5 werkdagen
    Duitsland 1 - 4 werkdagen 3 - 5 werkdagen
    Luxemburg 1 - 4 werkdagen 3 - 5 werkdagen
    Engeland 3 - 6 werkdagen 4 - 7 werkdagen

    Lees verder

  • Heeft u de bestelling voor 12:00 uur geplaatst?
    Dan moeten wij het juiste adres voor 12:00 uur ontvangen anders wordt het pakket naar het verkeerde adres opgestuurd.

    Is de bestelling na 12:00 uur geplaatst? Dan moeten wij het jusite adres voor 12:00 uur de volgende dag ontvangen om te voorkomen dat het pakket naar de verkeerde adres opgestuurd wordt.

    Het doorgeven van het juiste adres kan via onze contactformulier of email (info@antilliaanse-toko.nl)

    Komt u erachter dat de bestelling al opgestuurd is naar het verkeerde adres? Dan moeten wij wachten tot dat het pakket retour komt bij ons magazijn. Zodra het binnen is bij ons zullen wij het opnieuw sturen naar u (de klant).

    Let OP: Het opnieuw sturen van een pakket door een fout van klant wordt in rekening gebracht bij de klant.


    Lees verder

  • Als eerste moet u rekening houden met onze leveringstijden. Hiervoor verwijzen wij u naar onze "verzending" pagina. 

    U kunt meer informatie vinden over de levering van uw bestelling via uw track & trace link. Heb je geen track & trace ontvangen? Dan kunt u meer hierover lezen in de "Ik heb geen track & trace ontvangen" artikel.

    Staat er dat het pakket wel geleverd is maar u heeft niks ontvangen? Dan moet u contact met ons nemen om een onderzoek te starten bij de betreffende vervoerder. U kunt contact met ons nemen via onze contactformulier of email (info@antilliaanse-toko.nl)

    Staat er dat het pakket opgehaald moet worden bij een ophaalpunt? dan heeft u 7 dagen om het pakket op te halen bij het bijstaande adres. Als het pakket niet opgehaald wordt binnnen 7 dagen dan wordt deze teruggestuurd naar ons magazijn. 

    Let OP: Het opnieuw sturen van een pakket dat niet opgehaald is binnen 7 dagen wordt in rekening gebracht bij de klant.


    Lees verder

  • Antilliaanse Toko is een online winkel (webwinkel). Dit betekent dat wij uitsluitend online verkopen en hebben geen fysieke winkel. Alle bestellingen worden vanuit onze eigen magazijn opgestuurd naar de klant. 

    Naast het opsturen van bestelling bieden wij ook de mogelijkheid om uw pakket bij ons op te halen in Zwolle. Let OP: Ophalen is alleen mogelijk op afspraak.

     


    Lees verder

  • Het kan zijn dat een product uitverkocht is.
    Wij doen ons best om alle producten binnen 4 weken weer in het assortiment te nemen. Wil je als eerst op de hoogte gesteld worden wanneer het product weer op voorraad is. 

    Dan kunt u op het productpagina aanmelden om op de hoogte gesteld te worden. Voer je email adres in en klik op "aanmelden". 


    Lees verder

  • Het plaatsen van een bestelling kan gewoon via oze website. De website is een webwinkel die je de mogelijkheid aanbiedt om makkelijk een bestelling te plaatsen.

    U kunt via de verschillende categorieen in de menubalk door de website bladeren. Vervolgens kunt u de producten die u wenst te bestellen toevoegen aan uw winkelwagen door op de "in winkelwagen" knop te klikken.

    Zodra u all uw gewenste productuen in de winkelwagen heeft kunt u door op de winkewagen icon te klikken naar afrekenen.

    Op deze pagina moet u, uw gegevens invoeren, een verzendmethode en een betaalmethode kiezen en als laatst op "plaats bestelling" knop klikken.

    U wordt vervolgens door gestuurd naar de betaalpagina om de betaling uit te voeren. Hier moet u, uw betaalgegevens invullen en deze accorderen. 

    Bedankt voor uw bestelling, wij gaan nu ons best doen om het pakket zo snel mogelijk bij u te leveren.


    Lees verder

  • In principe hebben wij geen limiet over de grote van de bestelling. Alleen als u heel veel drinken wilt bestellen kunnen wij extra verzendkosten in rekening brengen. Als u deze niet wens te betalen kunnen wij een aantal van de drinken uit uw bestelling halen en de rest naar u opsturen.

    Met PostNL kan er maximal 23kg opgestuurd worden

    Met DHL kan er maximal 30kg opgestuurd worden. 


    Lees verder

  • Ja dat kan.

    Is uw bestelling op een WERKdag voor 12:00 uur geplaatst? dan ontvangt u op die zelfde dag rond 21:oo uur een email met de track & trace van de vervoerder.

    Is de bestelling op een WERKdag na 12:00 uur geplaatst? dan onvangt u de volgende WERKdag rond 21:00 uur een email met de track & trace van de vervoerder.

    Plaatst u een bestelling in het weekend of op een vrijedag, dan ontvangt u de track & trace op de eerst volgende WERKdag rond 21:00 uur.


    Lees verder

  • Ja dat kan. 

    Op dit moment versturen wij naar de volgende landen:

    Belgie
    Duitsland
    Luxemburg
    Verenigde koninkrijk (Engeland)

    Wilt u naar een andere land opsturen? Neem dan contact met ons via onze contactformulier of email (info@antilliaanse-toko.nl)


    Lees verder

  • Over het algemeen duurt het 1 a 3 WERKdagen om een bestelling te leveren. Voor een uitgebreide uitleg over onze leveringtijden kunt u de "verzending" pagina raadplegen. 

    Pakketten naar het buitenland hebben een leveringstijd van 2 a 5 WERKdagen.


    Lees verder

  • Om het pakket bij ons op te halen in Zwolle moet u bij het afrekenen voor "Ophalen in Zwolle" als verzendmethode kiezen. 

    Zodra uw pakket klaar ligt om opgehaald te worden zullen wij een email sturen om deze op te halen.

    Let OP: Ophalen is alleen op afspraak mogelijk. 


    Lees verder

  • Heeft u de bestelling voor 12:00 uur geplaatst?
    Dan moeten wij het juiste adres voor 12:00 uur ontvangen anders wordt het pakket naar het verkeerde adres opgestuurd.

    Is de bestelling na 12:00 uur geplaatst? Dan moeten wij het jusite adres voor 12:00 uur de volgende dag ontvangen om te voorkomen dat het pakket naar de verkeerde adres opgestuurd wordt.

    Het doorgeven van het juiste adres kan via onze contactformulier of email (info@antilliaanse-toko.nl)

    Komt u erachter dat de bestelling al opgestuurd is naar het verkeerde adres? Dan moeten wij wachten tot dat het pakket retour komt bij ons magazijn. Zodra het binnen is bij ons zullen wij het opnieuw sturen naar u (de klant).

    Let OP: Het opnieuw sturen van een pakket door een fout van klant wordt in rekening gebracht bij de klant.


    Lees verder

  • Het kan zijn dat een product uitverkocht is.
    Wij doen ons best om alle producten binnen 4 weken weer in het assortiment te nemen. Wil je als eerst op de hoogte gesteld worden wanneer het product weer op voorraad is. 

    Dan kunt u op het productpagina aanmelden om op de hoogte gesteld te worden. Voer je email adres in en klik op "aanmelden". 


    Lees verder

  • Heeft u de bestelling voor 12:00 uur geplaatst?
    Dan moeten wij het juiste adres voor 12:00 uur ontvangen anders wordt het pakket naar het verkeerde adres opgestuurd.

    Is de bestelling na 12:00 uur geplaatst? Dan moeten wij het jusite adres voor 12:00 uur de volgende dag ontvangen om te voorkomen dat het pakket naar de verkeerde adres opgestuurd wordt.

    Het doorgeven van het juiste adres kan via onze contactformulier of email (info@antilliaanse-toko.nl)

    Komt u erachter dat de bestelling al opgestuurd is naar het verkeerde adres? Dan moeten wij wachten tot dat het pakket retour komt bij ons magazijn. Zodra het binnen is bij ons zullen wij het opnieuw sturen naar u (de klant).

    Let OP: Het opnieuw sturen van een pakket door een fout van klant wordt in rekening gebracht bij de klant.


    Lees verder

  • Als eerste moet u rekening houden met onze leveringstijden. Hiervoor verwijzen wij u naar onze "verzending" pagina. 

    U kunt meer informatie vinden over de levering van uw bestelling via uw track & trace link. Heb je geen track & trace ontvangen? Dan kunt u meer hierover lezen in de "Ik heb geen track & trace ontvangen" artikel.

    Staat er dat het pakket wel geleverd is maar u heeft niks ontvangen? Dan moet u contact met ons nemen om een onderzoek te starten bij de betreffende vervoerder. U kunt contact met ons nemen via onze contactformulier of email (info@antilliaanse-toko.nl)

    Staat er dat het pakket opgehaald moet worden bij een ophaalpunt? dan heeft u 7 dagen om het pakket op te halen bij het bijstaande adres. Als het pakket niet opgehaald wordt binnnen 7 dagen dan wordt deze teruggestuurd naar ons magazijn. 

    Let OP: Het opnieuw sturen van een pakket dat niet opgehaald is binnen 7 dagen wordt in rekening gebracht bij de klant.


    Lees verder

  • Na het ontvangen van uw bestelling zullen wij (Antilliaanse Toko) het uiterste doen om uw pakket zorgvuldig in te pakken en te leveren bij u als klant.

    Het pakket wordt geleverd bij het door u aangegeven bezorgadres. Het pakket wordt vanuit Zwolle aan het door u gekozen transporteur overgedragen. De dag en tijdstip van bezorging is echter afhankelijk van de schema van de tranporteur. Wij als antilliaanse toko kunnen niet verantwoordelijk gesteld of beklacht worden voor het niet leveren op het door verwachte tijdstip van levering zoland deze binnen onze leveringtijd is.

    Het risico van beschadiging en/of vermissing ligt tijdens het transporteren bij Antilliaanse Toko.

    Antilliaanse Toko hanteert over het algemeen een leveringstijd van 1 a 3 werkdagen na het goed ontvangen van uw bestelling.

    Land - Vervoerder Voor 12:00 uur besteld  Na 12:00 uur besteld
    Nederland - PostNL 2 - 4 werkdagen 3 - 5 werkdagen
    Nederland - DHL 1 - 3 werkdagen 2 - 4 werkdagen
    Belgie 2 - 4 werkdagen 3 - 5 werkdagen
    Duitsland 1 - 4 werkdagen 3 - 5 werkdagen
    Luxemburg 1 - 4 werkdagen 3 - 5 werkdagen
    Engeland 3 - 6 werkdagen 4 - 7 werkdagen

    Lees verder